Nihon

Saknar och längtar efter underbara Japan 
Någon som känner likadant? ^-^












Kommentarer
Postat av: Elfina ♥

jag har aldrig varit där, men det ser underbart ut så jag förstår dej ♥ är din blogg också som du vill att den ska va nu? blogg.se problemen borta? det är min, tack o lov

Svar: Ja visst ser det underbart ut ♥Och yes, bloggen fungerar som den ska nu! Blogg.se fick rätt på det. Skickade ett mail till deras kundservice om problemet dessutom ^_^ Kul att det löste sig för dig med! ~
yapano.blogg.se

2012-08-26 @ 21:25:58
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Ninjapower

Jag älskar japan..

Jag undrar om ni vet någon svensk sida eller affär som säljer bra cosplay?
Jag har en manga/anime blogg och mitt största intresse inom anime och manga är just Cosplay. Men jag har ingen aning om vart man kan få tag i cosplay kläder i sverige :((

Har du/ni något tips?
Asbra blogg.<3

Svar: Om du vill köpa begagnade cosplay saker så kan du gå in på www.cospoint.sede säljer allt möjligt inom cosplay och japanprylar där. Fungerar ungefär som blocket.se ^_^ Men om du vill köpa helt nya prylar så kan du surfa in på www.anim8.se eller www.okaeri.se
Du kan också köpa på engelska sidor, eller ebay. Men frakt o.s.v gör att det kan bli rätt dyrt. Hoppas du hittar några bra cosplay kläder hur som helst <3 och tack så mycket! ^_^
yapano.blogg.se

2012-08-28 @ 23:04:57
URL: http://ninjapower.devote.se
Postat av: Astrid

i´m still wating...... o.O

Svar: Kolla vårt senaste inlägg, där finns lite information om det vi jobbar på just nu ^-^
yapano.blogg.se

2012-10-01 @ 17:54:44
URL: http://www.mewpudding.blogg.se

Onamae wa?
Ses vi igen?

Mail (publiceras ej)


Bloggadress


Kommentar:

Trackback





bloglovin